Up All Night !
CERITAKU DI UNISEL :')
Friday, 23 November 2012 | 00:45 | 0 comments
Waktu sekarang menunjukkan pukul 3:50 petang dan perutku masih kelaparan walaupun dah makan tadi. HAHA. Inilah akibatnya kalau tak dapat makan masakan MAK. Makanlah apa pun, semuanya rasa tak kenyang. *ataupun makan tadi tak baca doa? ==' Okay forget it. Rasa macam baru je belajar dekat UNISEL ni. Tiba-tiba dah nak FINAL EXAM. Takpe, dengan berkat doa dan usaha dah cukup memadai untuk aku menempuhnya. In Sha Allah :)


Okay muka menggila dan semangat yang berkobar-kobar. ==' *For what? Okay abaikan.


Hari pertama kami untuk menghadiri ke kelas. Sweet memories :')


Oh okay, nothing to say. Actually i just wander in my memory. Friends, eventhough you're not here next to me, eventhough i can't see you anymore, but you're always in my mind. Hany and kyra, we gonna miss both of you.
Please take care of yourself Hany. And Kyra, stay cute and be a good girl. HIHIHI. I dunno what to say. Hmm, I thought that we gonna be a bestfriend forever, but you have your own destiny right. Nevermind, hopefully, we can get see each other again. Okay :D

Assalamualaikum <3

Older Post
The Owner

I hate that I miss you. I hate that you forgot about me. I hate that you don't want me. I hate that I still care about you.

Tagboard


Tourist
buy tramadol 50mg hcl
ClickHere


Credits
Template design by : AlinAfina
Edit by : CahayaPencinta

All right reserved by the owner