Up All Night !
AKU MASUK UNISEL. TAKUT TAK ?
Friday 3 August 2012 | 10:39 | 0 comments
Assalamualaikum. Apa khabar kamu ? Baik baik aja kan? *loghat sabah

Nak tahu kenapa dan why why why tajuk *Aku masuk Unisel. Takut tak? Hahaha ! Abang facilitator dekat sana yang cakap macam tu.

 Sebagai mana yang anda semua ketahui, saya sekarang sudah berada di Universiti yang awesome sangat!!
Walaupun seronok seronok dekat tempat baru ni, dalam hati masih terasa sendirian. Masih terasa ada sesuatu yang tidak lengkap. I miss my family. Rindu mak ayah :(

Sepanjang minggu sesi suai kenal, memang agak mencabar sikit, Sebabnya, program tu dibuat pada bulan puasa. Lagipun aku kan masuk bulan puasa. Hihi.


~SITI SENAH


~ROO


~GAH


~YAH

Siapa diorang ni? Haa, nilah peneman aku dekat sana. Diorang ni ada nama manja masing masing, termasuklah aku :) 
Alhamdulillah , sepanjang aku berkawan dengan diorang ni, best tau. Ibarat kata macam sekepala lahh. Kalau lepak dengan diorang, memang kecut perut.
Si Senah tu muka dia memang macam tu, tegang semacam je kan. hahaha.
Si Roo tu pula aku. Diorang cakap bila aku bercakap, mata aku pun aktif. Bak katanya macam semangat sangat lahh. Hahaha
Si Gah ni pula, bila bercakap kening dia mesti terangkat sebelah. 
Si Yah ni kan bila bersembang, mulut dia lah paling ketara kan. Kejap senget sana, kejap senget sini. :P

Okay sepanjang aktiviti dekat Unisel, kitorang lebih banyak ke masjid. 


First time  makan nasi dekat dalam dulang. Seronok sangat. 


Yang tudung hijau tu kitorang panggil markonah. Dia memang sporting, lawak gilakk.






Kitorang memang suka bergambar. Bila kita bergambar, ada kenangan kan? Lagipun untuk menghilangkan bosan dan mengantuk. Sebenarnya agak meletihkan jugalah dekat sini. Sebabnya kena bangun se-awal jam 3.30 pagi. Aktiviti habis jam 23.00, kadang-kadang sampai pukul 1.00 pagi. Masa untuk rehat sikit je. Wow! memang agak seronok lah juga :) Wohooo!


Okay lahh, malas nak menaip . hihi, nanti nanti kita sambung lagi k. 
Goodnight.


Older Post | Newer Post
The Owner

I hate that I miss you. I hate that you forgot about me. I hate that you don't want me. I hate that I still care about you.

Tagboard


Tourist
buy tramadol 50mg hcl
ClickHere


Credits
Template design by : AlinAfina
Edit by : CahayaPencinta

All right reserved by the owner